2013. december 21., szombat

2. Új suli, új barátok

Helló belló! Próbáltam elő karácsonyi ajándéknak hamarabb befejezni és hát SIKERÜLT!!
puszi: Enixx

Szeptember van. Egy fehér-fekete folyosón sétálok, ahol minden szem rám szegeződik. Ettől féltem, hogy mindenki úgy néz rám mintha más lennék náluk. Egyenesen az igazgatói irodába mentem ahol megkaptam a könyveket az órarendet és beosztották a szekrényem is. 213-as szekrény, hmm a kedvenc számom. Állj, állj, állj, állj! Megegyeztem, hogy új életet kezdek, és itt semmi keresni valója sincs a múltamnak. Bevallom hiányzik a régi életem, de itt.. itt minden más, minden jobb. Itt ha valaki csúfol valakit akkor csak letépi a fejét és kész, bár nem hiszem, hogy ez engedélyezve van. Inkább megyek megkeresem a szekrényem. 207, 208, 209, 210, 211, 212, áá 213. Beírtam a kódot és lám kinyílt. Beraktam a felesleges könyveimet, majd visszazártam. Mellettem egy göndör srác zárta be a szekrényét, majd rám emelte szemeit. Vörösek voltak, szóval vámpír.
-Szia. Még sosem láttalak. Új vagy?
-Szia. Igen új vagyok ez az első napom.
-Nem tűnsz kilencedikesnek. Szóval hányadikos leszel? Jaj, ne haragudj! Még be sem mutatkoztam, Harry vagyok. Harry Styles 10.D-s. És te?
-Lilian Morgan vagyok, de légyszi hívj Lilinek. Amúgy tényleg nem kilencedikes leszek.
-Akkor?
-10-be megyek. A-s leszek.-válaszom hallatán kissé elszomorodott, tudom miért.
-Bocsi csak tudod... az A-sok meg a D-sek....
-Tudom a két legriválisabb tagozat. Csak nem tudom miért.
-Majd elmondom a kövi szünetben. Oké? Amúgy hol lesz órád? Elkísérlek!
-Biosz lesz. Azt viszont nem tudom hol.
-Mr. Rupert?
-Aham.
-Akkor a 12-es terem. Gyere!
-Honnan tudod?-sprinteltem utána-azért megvárhatnál!
-Upsz bocsi! Tudod megszokás, mert a haverokkal is ilyen gyorsan haladunk. Amúgy Mr. Jópofinak mindig ott van órája.
-Mr. Jópofi?
-A régi sulidban nem volt olyan tanár aki folyton nyalizott?
-De volt!- itt akaratlanul is visszagondoltam Mr. Bosch matek óráira. Borzalmas egy tanár volt. De sosem kaptunk házit.
-Na itt is vagyunk!-állt meg egy sárga ajtó mellett-Szünetben itt várlak. Jó?
-Oké akkor itt. Szia Harry!
-Szia Lili!- és már el is tűnt. Félve léptem be a terembe. A tanár az asztalánál ült, vagy állt. Ja nem! Lebegett.
-Ááá! Ms. Morgan! Már vártam magácskát. Elmondom gyorsan, hogy mi a helyzet. Na szóval én vagyok a 10.A osztályfőnöke, Richard Rupert. Ahogy látja szellem vagyok. Én tanítom a biológiát, kémiát és fizikát. Ebben az osztályban-meg a D-seknél is- vámpírok, vérfarkasok, és szellemek vannak. Ahogy látom maga vámpír, nem de bár? Nos mutatkozzon be! Osztály! Ő itt az újonc. Fogadjátok viszonylag kedvesen! Ms. Morgan!-fordult felém beszéde végén.
-Sziasztok! Lilian Morgan vagyok 16 éves. Júniusban lettem vámpír.-erre a mondatomra mindenki lélegzet visszafojtva figyelt tovább-A testvérem nevel, mivel a szüleim nem tudták feldolgozni ezt a helyzetet.
-Rendben Ms. Morgan köszönjük a bemutatkozást! Most pedig keressünk magának helyet! Mondjuuuk....áá megvan a helye! Ms. Sec mellett fog ülni!- mutatott egy aranyos barna hajú lányra. Elfoglaltam a helyemet, és a tanár kérésére jegyzetelni kezdtünk. Tik-tak-tik-tak. Ééss *csing-csing*. Végre, istenem! Harry jól mondta, hogy ez a tanár zakkant! Na jó ezt szűrtem le abból amit mondott. Ügyesen kijutottam a teremből a folyosóra. Harry már ott várt, mellette négy másik sráccal.
-Szia Lili!
-Szia Harry!
-Ők itt a haverjaim. Zayn, Louis, Liam és Niall.-mutogatta sorba a srácokat, majd az egyik ha jól hiszem Liam? megszólalt.
-Várjunk! Te A-s vagy?-jajj légy szíves ne nézz rám olyan lenézően!
-Igen.
-Szegényke. Mostmár neked van a legszarabb osztályfőnököd. Már bocsi!-megkönnyebülten sóhajtottam, de sajnos túl hangosan. A szőke srác, asszem Niall kuncogott reakciómon, majd a többiek is. Furcsán néztem rájuk.
-Na nyugi van! Attól még, hogy A-s vagy nem leszünk veled szemetek, mint a többivel.
-Liam jól mondja! Amúgy Harry?-nézett a göndör felé a másik barna hajú srác.
-Igen Louis?-áhá szóval Louis. Niall röhögött, de nem tudtuk min.
-Niall! Szállj ki Lili fejéből!-asszem ez Liam volt és....mi van? ez gondolat olvasó? na nee!
-Óh, de igen!-szöszi fiú.
-Kössz, azért tényleg kiszállhatnál a buksimból. Oké?
-Jó, rendben! Bocsi!
-Semmi baj! Csak többé ne! Jó?
-Aham!
-Na szóval Harry!-kezdett bele Louis másodszorra.
-Igen Lou?
-Mindegy majd én! Nos Lili!-fordult felém-Louis Tomlinson vámpír.
-Liam Payne, vámpír.-fogott velem kezet.
-Niall Horan, vámpír.-ő is.
-Ő meg Zayn Malik, ő is vámpír, de nem nagyon barátkozik A-sokkal ez miatt a hülye verseny miatt. Nézd el neki!-az utolsó mondatot már csak a fülembe suttogta Louis.
-Lou! Hiába suttogsz még akkor is hallom amit mondasz nagy okos!
-Egy próbát megért!
-Amúgy milyen  versenyről van szó?
-Az A-sok és a D-sek, az úgymond kevert osztályok.-magyarázta Liam.
-Ahan, és ez mit jelent? Bocsi, hogy sokat kérdezek, de tudjátok, új suli, első nap, újonc vámpír. Na értitek.
-Igen értjük. És nyugi nem baj, mi is ezt csináltuk.
-Oké, de tényleg mit jelent az, hogy kevert osztály?
-Ja, tényleg. Nos az azt jelenti...*csing-csing* a francba! hülye csöngő! Majd elmondom, de most milyen órád lesz?
-Irodalom..
-Mr. Gremarrel. Oké most már tudjuk!
-Niall, szállj ki a fejemből!
-Hupsz bocsi! Elfelejtettem! Kövi szünetben kajolsz velünk?
-Öhmm? Persze, mért ne!
-Niall! Az A-soknak a teremben kell enniük. Nem emlékszel?- Harry.
-Ja tényleg! Kár, majd akkor suli után beszélünk, meg majd bemutatom neked Tiffanyt, a barátnőmet!-a barátnőjét???? Na nee! A srácnak aki írtó helyes, mellesleg fajtársam, van barátnője? A falra tudnék mászni! Jó Lili nyugi! Inkább koncentrálj, hogy túléld az irodalom órát Ms. Tökély mellett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése