2013. december 24., kedd

5. A félkínos beszélgetés

 Itt is lenne! Megígértem, hogy még ma felrakom és itt van. Annyit mondanék még, hogy a fejezet olvasása közben hallgassátok a Right now-ot! (KATT IDE!)

-Nézd meg Louis csurom víz vagyok! És ez a te hibád!-és még mindig röhög. Ezt...nem.. hiszem.. el. Mi történik velem? Az előbb még Louis hülye fejét akartam leszedni, most meg még a pislogás is fáj. Fájdalmamban nekitámaszkodtam a kanapénak és lecsúsztam a földre.
-Úristen Lili, mi van veled?
-Nem tudom Louis. Az előbb még a fejedet akartam leszedni, most meg... még a ...pislogás...is fáj.-ennyi volt, innen minden kiesett. Csak sötétség, semmi más. A srácok kiabálása is kezdett tompulni.

*Louis sz.sz.*
-Nem tudom Louis. Az előbb még a fejedet akartam leszedni, most meg... még a ...pislogás...is fáj.-ennyit mondott, utána lecsukta a szemét, elengedte a kanapét, és a földre zuhant.
-Lili, Lili, Lili! Lili kelj fel! Ez nem jó vicc! Hallod? Az istenért, kelj már fel!-mindenki csak rázogatta, de nem jutott eszükbe, hogy megnézzék abban a kibaszott könyvben, amit tavaly év elején kaptak. Áá, nem. Nekem volt annyi eszem, hogy megnézzem, ezért felrohantam. Feltúrtam az egész szobámat. Sehol. Irány Liam szobája. Megvan, az asztalon volt, hol máshol? Felkaptam a könyvet, majd sprinteltem le a nappaliba.
-Louis nem érünk rá olvasgatni!-Harry, igen talán ő aggódik a legjobban, mert ő ismerkedett meg Lilivel még reggel.
-Ez segíthet! Tavaly kaptuk ezeket a könyveket, még év elején, az első napon. Ebben benne kell lennie!-nem firtatták tovább inkább jöttek segíteni. Már vagy a 431. oldalon tartunk, de még mindig semmi. Felpillantottam Lilire, mellette Niall térdelt, és ha jól láttam....könnyezett? Azt hogy? Nem is értem, hisz...Várjunk csak! Niall szerelmes lenne? Csak akkor viselkedik így ha szerelmes, vagy ha az egyik családtagjával történik valami. De hisz alig ismeri Lilit! Vajon ha a szöszi tényleg szerelmes, akkor vajon Lili mit érezhet? Van időnk kideríteni. Lilit és Niallt nézem már percek óta.
-Megvan!-kiáltott fel mellettem Zayn-Azt írja, hogy ami Lilivel történt az az újonc vámpírokkal szokott történni, akiket megmart vagy harapott egy vérfarkas.-mi? Lilit nem is harapta meg egy vérfarkas sem, sőt még csak nem is támadta meg. Ú, én hülye! Dehogynem! Hisz Tiffany az udvaron neki esett Lilinek. De akkor sem harapta vagy marta meg, vagy igen?
-De Tiffany nem is harapta....
-Tényleg nem harapta meg, -Niall félbeszakított- de megmarta.
-Hogy mi?-mindenki odaszaladt a földön fekvő, eszméletlen lányhoz. Niall felhúzta a pulcsija ujját, és igaza volt, egy szép nagy farkas marás volt a csuklóján.
-Lili nincs biztonságban! Így nem mehetünk el!
-De Liam muszáj! Már visszahívtak minket! Már csak el kell érni, hogy egy bandává rakjanak össze, de azt majd én intézem.-nem akartuk elmondani senkinek, de jelentkeztünk az X-faktorba. Visszahívtak minket, Liam megjósolta, hogy ez lesz. Zayn meg majd elintézi a többit.
-Liam! Nem hittem, hogy valaha ezt fogom mondani, de Zaynnek igaza van! Visszahívtak minket, még meg is jósoltad! Nehogy már ezért feladjuk! Lili már nem kisgyerek, tud magára vigyázni!
-Louis, Zaynnek tényleg igaza van,-háhá 1-0 Tomlinson javára- és neked is. Lili már nem kisgyerek, de akkor sincs biztonságban.
-Liam. Lili A-s, mi D-sek vagyunk, már az is elég veszélyt jelent számára, hogy velünk barátkozik. Csak nem lehet nagyobb baja!
-Értelek Louis, csak féltem őt. Tudod most, hogy megismertem Lilit, úgy tekintek rá, mint a nem létező húgomra. Nem is attól féltem, hogy valami hülyeséget csinál. Hanem Viviantől meg Tiffanytól. Érted? Kaptam egy húgot, akire vigyáznom kell. Előre láttam, hogy jönni fog egy lány, és most itt van. Megfogom védeni őt és nem akarom itt hagyni!-közben odaült Lili mellé és megfogta a kezét. Ha nem tartott volna az előbb ilyen 'végre kaptam egy húgicát' monológot, akkor azt hinném, hogy szerelmes.
-Niall mi van veled?-Harry- Olyan szótlan vagy, és olyan ne érj hozzá tekintettel bámulod Liamet. Tán csak nem szerelmes vagy?
-Én Liambe?-igaza van szöszkének, össze-vissza beszél szegény göndör- Maximum Lilibe.
-Gondoltam.-csúszott ki a számon.
-Honnan?
-Ahogy rá nézel, mindent elárul. Meg amikor kerestük a könyvben, hogy mi van vele, akkor könnyeztél. Te tényleg szerelmes vagy.
-Igen az vagyok. De akkor is itt kell hagynunk. És ez tiltott szerelem, meg viszonzatlan.
-Honnan veszed, hogy viszonzatlan?-Zayn.
-Látszik rajta.
-Haver, te nagyon vak vagy. Nem láttad az arcát reggel, amikor megemlítetted Tiffany?
-Nem. Miért, mi volt vele?
-Látszott rajta, hogy beléd van zúgva. Meg amikor Tiffany szóba került, csalódott volt. Nagyon. Tuti szerelmes.
-Nézzétek ébredezik!-kiáltotta fel Liam, Lili mellől.
-Mi-mi történt?
-Még a suliban megmart Tiffany és elájultál.
-És mit keresek a földön?
-Hupsz. Nem raktunk fel a kanapéra.
-Azt vettem észre.
-Na visszajött a régi Lili!
-Ezt, hogy érted Zayn? Nem is vagyok nyávogós, csak most baromira fáj a fejem.-megpróbált felkelni, de kellett egy kis segítség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése