2013. december 23., hétfő

3. Irodalom óra, Ms.Tökéllyel az igazgatóiban és Tiffany

Köszönöm a 100 oldalmegtekintést! Komolyan nagyon jól esik! Jó olvasást a 3. részhez!

-Lili! Lili! Lili figyelsz rám?-bökdösött a mellettem ülő Vivian.-Lili! figyelj már rám! Liliii!
-Mi van?
-Ms. Morgan! Óra után az igazgatóiba!
-De..de..
-Nincs semmi de! És maga is Ms. Sec! Órán nem beszélgetünk! Világos? Most pedig Silencio!-király, a tanár egy varázsló aki most küldött rá az egész osztályra egy olyan némító bűbájt, a padtársam egy köcsög aki miatt már az első nap az igazgatóiba kell mennem. Mi jön ezután? Ja tényleg! Órák után találkozok Tiffanyval. Csúcs! Inkább a halál! Vagy támadjon meg egy a sok vérfarkas közül! Mondjuk... Thomas...? Á megvan! Mikle. Thomas Mikle. Ő elég helyes is, de ha megtámadna, meg is ölne. Mindegy ez kell nekem! Na jó, én meghibbantam! Azon gondolkozok, hogy ki ölhetne meg! Inkább azt kéne ki találnom, hogy fogom megkedvelni ezt a Tiffany nevű csajt! Majd megkérdezem az egyik csajt róla, Greathen Gemmert. Igaz, hogy ő farkas, de ő a kedvesebbik fajtából való. Szünetben meg is kérdezem.
-Szia Greathen!
-Szia Lili! Hát te?
-Csak kíváncsi voltam mit tudsz a D-s Tiffanyról.
-Tiffanyról? Horan barátnőjéről?
-Ahan, róla.
-Egy ribanc. Minden nap más pasikkal fekszik le. Múltkor Peterrel láttam a folyosón smárolni, meg előtte a D-s Sebastiannal. Egy jó tanács, kerüld el! Jó messziről!
-Oké elkerülöm, de most mennem kell az igazgatóiba Viviannel. Szia!
-Szia Lili! Sok sikert!
-Köszi!-kiáltottam vissza a folyosóról, majd Viviannel az oldalamon mentünk fel a, az 5-re? Ez nem az elsőn volt? Mindegy, bekopogtunk, majd egy gyors 'Gyere' után bementünk.
-Vivian Sec és Lilian Morgan?- nézett ránk felhúzott szemöldökkel az igazgatónő.-Már megint mit csinált Ms. Sec?
-Semmit! Ő csinált mindent!- mutogatott rám, olyan dedósan.
-Biztos?
-Nem igazgatónő! Én csináltam mindent, ő csak ült és próbált jegyzetelni,de én nem hagytam! Kérem!- ez meg mi volt?
-Most elmehetnek, de ha még egyszer beküldik önt-mutatott Vivire - akkor búcsút mondhat a 10.A-nak! Most viszont sipirc!
Az ajtón kilépve öt srácba botlottunk. Szó szerint.
-Férjetek már el tökkel ütöttek!-Vivian kérlek ne köss beléjük!
-Inkább ti vigyázhatnátok.....Óh, szia Lili!- Louis nee! Most már tudja, hogy ismerjük egymást és tuti szólni fog Mr. Jópofinak.
-Te ismered őket?-Vivi.
-Igen.-és már el is indult.
-Várj hova mész?
-Szerinted? Mr Ruperthez, hogy tegyen ez - mutogatott ránk-ellen valamit, különben veszítünk, te ész! Nem gondolkozol? Ugye tudod, hogy ha ebben az évben veszítünk, akkor jövőre már csak kevesebb, mint az osztály fele marad meg?- látva értetlen pillantásomat folytatta-Ha továbbra is velük lógsz, teszek érte, hogy te legyél az első akit megölünk az év végi vizsgán! Ezt most megúsztad, de legközelebb...-nem fejezte be, nem is vagyok rá kíváncsi! Mi ez az egész versenyes ügy? Mi az, hogy megölne az év végi vizsgán?
Egész nap ezen tanakodtam, majd kimentem az udvarra, bár ne tettem volna! Niall meg egy szőke csaj veszekedtek, biztos ő a híres Tiffany.
-Nem kell tovább színlelned! Tudom, hogy folyton mással kavarod a szart! Ez nem kapcsolat Tiffany! És ezzel be is fejeztük!
-E-ezalatt mit értesz?
-Mit? Hogy mit értek? Komolyan ennyire szőke vagy, hogy nem érted, hogy köztünk mindennek VÉGE? Nincs már Niffany meg Tiall, ahogy a kis pincsikéiddel hívtatok minket! Már nem vagy a barátnőm! Szia!-ezzel el is tűnt az udvar egyik kerítésénél. A csaj meg be akart rohanni az iskola épületébe, de véletlenül nekem jött.
-Vigyázz már te idióta vérszívó! Hogy lehet, hogy a te fajtád sosem fér el a folyosón? Chh, barmok!
-Nem nekem kell elférnem, hanem a nagy egódnak!- halkan mondtam, nehogy meghallja, de nem elég halkan. A következő pillanatban már a falhoz szorított és vicsorgott rám, mint egy elmebeteg.
-EZT.MOST.SZÍVD.VISSZA!!-tagolta szavakra a mondatot. Kezdtem tőle megijedni, de azért mégis a suliban vagyunk. Úgysem ölhet meg.
-És ha nem mi lesz?-láttam, hogy meglepődött, de ezt rögtön felváltotta a düh és a sértődöttség.
-Ha nem akkor az lesz, hogy.....
-Tiffany ereszd őt el! MOST!-idegesen csengett az udvar másik végéből Niall hangja. Viszont Tiffany ahelyett, hogy elengedett volna, csak erősebben szorított a falhoz. Ezután már csak azt éreztem, hogy elájulok, és a földre zuhanok.

2 megjegyzés:

  1. EZ BAROMI JÓ LETT!!!! és nem csak ez az egy hanem a többi is :) nagyon tetszik amit írsz :) és a fantáziád is átlagon jóóóval felüli!!! nagyon sok sikert a kövi részhez és sieeees :)

    ölel,puszil: Kriszti xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, sokat jelent nekem, hogy írtál! Sietni azért nem fogok, annyira, mivel már a 8. rész is megvan teljes egészében. (hehe) A kövi részt még ma felrakom, ha el nem kergetnek a gép elől.
      Ui:örülök, hogy tetszik!
      Puszi:Eni xx

      Törlés