2013. december 29., vasárnap

8. A verseny

*eközben Lili sz.sz*
A srácok elmentek a suliból. Egyedül maradtam. Vagyis nem olyan értelemben, mert Daniel és Annie itt vannak, hanem egyszerűen ők maguk. Hiányzik Niall cuki ír akcentusa, Harry fürtjei, Liam bölcs mondásai és tanácsai, Louis idióta viccei, és Zayn macsósága. Amióta elmentek üres az életem, persze itt van Dan, An és Greathen, de az valahogy más. Nem értem, hogyan, de más...nagyon más. A suliban az élet is megállt. A tanárok egyre nehezebb feladatokat adnak fel. Mr.Rupert átment szemét Rupertbe. Mr.Black is teljesen becsavarodott. A suli mellett van egy nagy erdő. Oda tilos bemenni. Diákoknak, tanároknak egyaránt, ez meg megfuttat minket. Elrejt valamit az erdőben, amit ki kell hozni. Egyszóval elkezdődött a verseny, amiről a srácok és Vivian is beszélt. Rájöttem mit akart jelenteni amit Vivi mondott még első nap, amikor kijöttünk az igazgatóiból. Egyszerű elmagyarázni, de nehéz túlélni. Ez annyit takar, hogy aki elveszti a versenyt, az meghal. Így vagy úgy. Vagy azért, mert nem bírja tovább és feladja, vagy azért, mert a másik megöli. Csak az megy tovább tizenegyedikbe, aki túléli az 'év végi vizsgát', ez is annyit jelent, hogy vagy túléled ezt az egészet, vagy megölnek. Így a végére rájöttem, hogy nem is annyira egyszerű elmagyarázni.
-Rendben, mára ennyi volt! Menjetek be az épületbe!-ennyi? Máskor órák után is bent kell maradni, most meg elenged két kör után. Komolyan mondom, ez a tanár is kezd meghibbanni!
-Tanár úr hazamehetünk?-kérdezte meg a D osztály agyhalottja, Beten Bozs, na jó teljesen halott, mivel szellem.
-Igen mehettek!-mondom, ahogy öregszik, úgy hülyül, de mit várok el egy zombitól?-Még mindig itt vagytok? Sipirc!
Mindenki villámsebességgel beszáguldott az öltözőkbe. Ekkor történt a baj.
-Nézzétek lányok!-mutogatott rám Tiffany, miközben talpnyalóinak, név szerint Dorothinak és Frunak magyarázott- Ő az aki miatt elhúztak a srácok!
-Verjük meg!
-Nem éri meg Dor, így csak mi kerülnénk bajba. Inkább hagyjuk, jó?
-Fru. Te nagyon hülye vagy! Tudod ki ő?
-Igen. Lili Morgan. Ki más?
-Nem. Ő Lilian Morgan. Nem hallottál még, Kristopher és Margaret Morganről?-ezek honnan tudják a nagyszüleim nevét?
-Valami rémlik. De nem tudom mi. Elmondanád?-hahó! Itt ülök előttetek fél méterre!
-A Morgan család a leghíresebb vérszívó klán tagjai közé tartoznak. Kristopher és Margaret a klán két legerősebb tagja.-he? A nagyiék vámpírok lennének? De akkor apunak is vámpírnak kellene lennie! Vagy nem?
-És ezt te honnan tudod?
-Emlékeztek Gery Smithre?
-Igen. Két éve érettségizett le. D-s volt.
-Ő mesélte, hogy tizenegyedikben tanultak róluk, mármint a klánról. Azt mondta, hogy Sophia is tanult róluk, úgyhogy, ha ők tanulták, akkor mi is fogunk.
-És ha nem jutunk to....
-Ilyet ne is kérdezz!-ezzel elviharoztak. Nem értettem semmit. Most akkor mi van? A nagyi meg a nagyapa vámpírok voltak? De akkor apunak is annak kéne lennie! Épp ez, hogy nem vámpír! Különben nem borult volna ki, amikor megtudta, hogy én ez vagyok! Ez tökre nem logikus! És nagyon nem fer, hogy nem értek semmit! Majd utána nézek valahol. Gondolataimból felébresztett, hogy valaki megkocogtatta a vállam. Megráztam a fejem és felnéztem.
-Lili. Két perc szólítgatunk, de ide sem figyelsz. Mi van veled?
-S-semmi, csak elbambultam.
-Akkor jó. Mi most megyünk, majd holnap találkozunk. Szia Lili!
-Szia Greathen, szia Lil, szia Fren!
-Szia Lili!-hú! Két perce? Az szép! Szépen elmerültem a gondolataimban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése