2014. július 2., szerda

23. Vámpírtanács

Mostantól sűrűbben fogom hozni a részeket, egészen az évadzáróig. Decemberben kezdtem el és nem gondoltam volna, hogy idáig eljutok egyáltalán. Nagyon köszönöm nektek! 
Jessie.xx

*Niall sz.sz*
A srácok szavai letaglóztak. Hiába van szerda, pihenőnap én már megint kiborultam. Először a bál utáni napon, most meg most.
-Nem. Ez lehetetlen.
-Sajnálom Niall! El kell fogadnod!
-Mit? Hogy én vagyok a világ vége, aki tönkre teszi a világot, hacsak Lili meg nem állít? Meg nem öl? Hát kösz, de nem fogadom el! Nem kell így lennie!
-Megoldjuk haver. Oké? Elmegyünk a tanácshoz és ott megmondják, hogy most mi van. Jó?-ötletelt zöld szemű bandatársam.
-Legyen. De utána megnézzük Lilit! Holnap a suliban.
-Remek, akkor indulás!
Elindultunk futva Pisába (Pízának olvasni és nem röhögni!-Eni), a vámpír tanácshoz. Átszeltük a tengert, sietnünk kellett. Kevés időnk van, de azt a tanács majd eldönti. Jobban mondva, inkább csak Elsta dönt, a tanács többi tagja nélkül. Odaértünk az épülethez, de furcsálltunk valamit. Davon állt a kapuban, majd amint meglátott minket odajött.
-Lám, lám, lám! Csak nem a szökevények?
-Beszélnünk kell a tanáccsal!-Louis.
-Miről akartok velünk beszélni?
-A kiválasztottról.-vágta rá, semmi habozás nélkül Zayn. Davon lélegzete elakadt, majd szeme összeszűkült és elindult be, az épületbe.
-Kövessetek!-ugyanabba a terembe vezetett minket, ahol tíz éve voltunk Liammel. Ugyanazok az őrők, ugyanaz a recepciós, csak ő már vámpír. Kár érte.
-Miért jöttetek?-Elsta. Fekete haja lazán, szabadon lógott vállára. Rövid fekete ruhája alól kilátszott a necc harisnyája, ami kiemelte vékony lábait.
-Beszélnünk kell!
-Ha nagyon fontos! Mondjátok!
-Tudjuk ki a kiválasztott!-Liam.
-Hogy mi? És én miért nem tudok a kilétéről?-csattant fel, megvillogtatva ezzel hegyes fogait
-Mindent elmondunk.
-Kezdjétek!
Elmeséltünk neki mindent, töviről hegyire. Szeptembertől kezdtük, a bálon át, a Danieltől és Alextől szerzett információkon át a végéig. Mindent elmondtunk neki Liliről, az érzéseimet viszont kihagytuk. Mondandónk közben néha oldalra sandítottam. Éreztem, hogy valaki figyel. Nem csalódtam érzékeimben, ugyanis a tanács legfiatalabb tagja Keira árgus szemmel figyelt engem. Elkaptam róla tekintetem, de túl feltűnően bámult, és ezt Elsta észrevette.
-Keira! Mit mondtam neked?
-Hogy ne foglalkozzak avval, ami nem rám tartozik. Én.....akkor...megyek is. Elsta, Davon, Jake.-köszönt a feletteseinek, biccentett nekünk és kiviharzott a teremből. Jake elgondolkozott, én meg túl nyuszi voltam, hogy megnézzem azokat.
-Szóval Lilian Morgan. Igaz?-kérdezte Jake.
-Igen.
-Greg Morgan és Leila Hudson lánya. Igaz?-Davon.
-Igen.
-Eleanor Calder unokahúga és Alex Caesar féltestvére.-vette át a szót Elsta.
-Igen.
-És Niall barátocskátok mindene. Vagy tévedek?
-Tévedsz!-hazudtam.
-Felismerem ha hazudnak nekem vagy ha valamit titkolnak. Ne is próbálkozz! Ő a kiválasztott, a lány aki megmenti a Földet. Hm. Milyen ironikus! Egy kis pisisre bízzák az emberiség és vámpíriság jövőjét. Kevesebb mint fél éve vámpír, ti több mint hét éve. Előbb bíznám rá Paynere a Föld biztonságát, mint egy újoncra. Ch. Ki volt az a marha aki átváltoztatta?
-Én.-lépett elő Zayn.
-Kitalálom. Lilike drága a városban kóricált későn, te meg szomjas voltál, nem hallgattál a másik négy tökkel ütöttre és elmentél a városba. Lilian volt az első akit megláttál. Megtetszett neked, megkóstoltad a vérét, de nem bírtál leállni, így majdnem megölted, de nem volt szíved megölni, így átváltoztattad. Miket beszélek én? Neked szíved? Ugyan már! Összességében igazam van?
-Igen.
-Te meg első látásra beleszerettél. Ugye?
-Igen.-sóhajtottam.
-Bevésődött neked.
-Bevésődés?
-Szerelem első látásra.
-Tudom, Harry mi a bevésődés! Elsta mennyi időnk van?
-Mire?
-Niall a világvége. Ha elmegy Wickfordba kinyírja az emberiséget és....-kezdte el Louis, de Els félbeszakította. Els?!?!? Mióta becézem én? Oké, Niall meghibbant!
-Ne is mond tovább! Értem!-sóhajtott egyet és folytatta-Pár év.
-ÉV?-kérdeztük kórusban.
-Igen év. Négy-öt.
- Négy-öt év van a világvégéig?-értetlenkedett Harry, szokásához méltóan.
-Igen, de most menjetek! Végeztünk!-tapsolt kettőt és újra Londonban voltunk. Liam előszedte a telefonját és megnézett rajta valamit. Amint megpillantotta a képernyőt, szeme kikerekedett, zsebre vágta a készüléket és sietősre fogta lépéseit az ellenkező irányba.
"-Már holnap van. Mért nem jöttök utánam?"
-Srácok! Irány a suli.-jelentettem ki. Újra látom Lilit. Jó, igaz tegnap láttam utoljára, de akkor egy srác ölelgette. Mint kiderült,-a fiúktól-a legjobb barátnőjének, Lexinek a pasija. Ettől kissé nyugodtabb lettem. Mikor odaértünk, pont lyukasórájuk volt. Lili az egyik padon ült, mellette két lánnyal. 
-Ott van Lili!-mutogatott Louis.
-Meg Fren és Lexi.-fejezte be Liam. Majd a mosolya átment fancsali arckifejezéssé-Baj van.
-Ugye nem Lilivel?-ijedtem meg.
-Félig.
-Mi a baj? 
-A tanács el fog jönni Liliért és elviszik magukkal. El kell innen vinnünk
-Idő?
-Nem sok. Sietnünk kell. A terv a következő.....

6 megjegyzés:

  1. Há! Első!!! :)
    Siess a kövivel!!!!!!
    Gigi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek, ne aggódj!
      ui: Rájöttél már mi lett Zaynnel? :D

      Jessie.xx

      Törlés
  2. Szia bocsi hogy csak most komizok de csak tegnap találtam rá erre a blogra és azóta le sem tudtam tenni. Egyszerűen imádom :) nem a szokásos sablontörténetek közé tartozik amiket eddig olvastam, kevés blog tetszett eddig de ez benne van a top 3 ban :) nagyon jól írsz abba ne hagy :) siess a kövi résszel !! :)))
    by: Molnár Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, hát nagyon szépen köszönöm Vivi! ne aggódj nem fogom abba hagyni, és sietek csak mostanság egyre kevesebbet ülök gép előtt-ami furcsa mert nyár van o.O. még 1-szer nagyon szépen köszönöm!

      Jessie.xx

      Törlés
  3. Kérlek írj minél hamarabb!

    VálaszTörlés
  4. Köviiiiit! :) nagyon jól irsz *-*
    Minél hamarabb a kovit!! :)

    VálaszTörlés