2014. január 12., vasárnap

12. A sztori

!!!Új blog a láthatáron!!!
Egy lány. Költözés. Új iskola. Új osztálytársak. Mindennapi csúfolódás. Ültetés. A rossz fiú. Szerelem. Csalódás. Titkolózás. Érzelmek. Barátok. Ellenségek. Nevelőszülők. Eltiltás. Mi lesz ebből?
Véleményt komiba kérem. Légyszi írjon aki olvasná!

Előre szólok, hogy ez nagyon rövid rész lesz. Attól még jó olvasást.


-Ez hosszú sztori. Az egész úgy keződött, hogy  a nagyapát 1835-ben megmarta, és átváltoztatta egy vámpír. Méghozzá az úgymond leghirhedtebb. Vlad Tepes, másnéven Drakula. A nagyit 1862-ben ismerte meg, mivel ő volt Drakula unokája, és nagyapa tartozott Vladnak. De nem azzal, hogy feleségül veszi a nagyit. Félre ne értsd! Na szóval amikor Kristopher nagypapa látogatóban volt Drakulánál, akkor találkoztak a nagyival. Első látásra egymásba szerettek  és ezt meg is mondták. 1898-ban összeházasodtak. 1907-ben megszületett Greg, az apukád. Ő 42 éves volt mikor anyukám megszületett. Nagyon jól kijöttek egymással. Úgy,  mint te meg Troy. Hupsz egy kicsit előre ugrottam. Bocsi.
-Semmi baj. Folytasd!
-Ott tartottam, hogy anyu és Greg nagyon jó testvérek voltak. Majd Greg megismerte Leila Hudsont 1978-ban
. Igen egy kicsit sokára. Na szóval ők elkezdtek randizni, eközben anyukám megismerte Thomi Caldert, az apukámat. Én 1980-ban születtem, a teljes nevem Eleanor Jane Calder. Greg 85-ben kérte meg Leila kezét, aki tudott a titokról. Az esküvő 89-ben volt. Rá 5 évre megszülettél te. Emberként. Amikor 8 hónapos voltál, volt egy háború. Az egyik farkas falka letelepedett Londonba. Nem tudták, hogy az a vámpírok területe. A falkában 17-en voltak, mármint akik ideköltöztek. Igazából kb 90-en voltak. A csata 1994 decemberében volt. A farkasok túl sokan voltak és megölték a harcoló vámpírok több mint felét. Köztük Greg bácsit, anyut és a nagyiékat is. Azt mondták nekem, hogy vigyelek el Jamison Morganhez és hagyjalak ott. Ők tudtak a titokról. Troyyal tartottam a kapcsolatot. Jamisonék hallani sem akartak róla, hogy én találkozzak veled, mivel te ember voltál.
-Voltam.
-Igen csak voltál. De már nem vagy az. Viszont szeretném ha ideköltöznél.
-Szívesen. Troynál már úgysem maradhatok.
-Miért?
-Nincs  biztonságban. Kevesebb, mint 3 hónapja vagyok vámpír.
-Óh értem. Igazad van. Akkor holnap áthozom a holmijaidat, mert neked suli van. Oké?
-Oké.
-Örülök, hogy itt vagy.
-Örülök, hogy itt lehetek, és hogy megismerhettelek.
Amit az elején írtam, hogy rövid lesz...azt most megcáfolom. Igazából nem gondoltam, hogy ilyen hosszú lesz. Most eszembe jutott amikor pár nappal ezelőtt Nikivel és Kincsővel beszélgettünk. Niki azt mondta, hogy Kincső spontán írja a részeket. Az alap sztorija megvan, csak nem tudja mit írjon. Ez velem is megszokott történni. Nem mindig, de általában igen. Huh már megint sokat meséltem. Bocsi. Sietek a kövi résszel. Sziasztok.
Eni

3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett siess kövivel : )))
    Reni

    VálaszTörlés
  2. elképesztö ahogy írsz siess a kövivel. :D

    VálaszTörlés
  3. Óh, köszönöm szépen kedves szavaitokat! Öröm szívemnek ezt olvasni. Szombatonként új részek. Eni

    VálaszTörlés