2014. január 18., szombat

13. Új barát

 Sziasztok!
Először is. Mégegyszer köszönöm az első díjamat Blair Woodnak.
Másodszor. Hamarosan új szereplők lesznek. Az elsővel ebben a részben találkozhattok.
Jó olvasást.
Eni. xx




Miután Eleanor elmesélte a történetet, megmutatta a szobámat. Gyönyörű volt. Zöld falak, fehér bútorok. Egyszerűen mesés. Nekem való. Gyorsan letusoltam, majd ágyba bújtam.
Reggel-na jó, hajnali fél 3-kor-felkeltem. Nem bírtam aludni, így elkészültem, és gondoltam, hogy suli előtt még vadászok. Írtam Elnek egy cetlit, hogy elmentem. Kiléptem a hátsóajtón, majd becsuktam azt. Át másztam a kerítésen. Eleanor nem is mondta, hogy egy erdő van a háza mögött. Mindegy. Futottam, ha jól hiszem egy róka után. Niallnek igaza volt, amikor azt mondta, hogy ízleni fog. Még az őz vérénél is jobb. Sokkal. Levadásztam az állatot. Egy csepp vért sem hagytam benne. Valahol az erdő mélyén elrejtettem a tetemet és elindultam a suliba.
London határában jártam, mikor nekem jött valaki.
-Óh, ne haragudj! Nem figyeltem.
-Semmi baj. Lilian Morgan vagyok. És te? És mit keresel erre ilyenkor?-felnéztem. Egy kb velem egy magas, barna hajú lány állt, farmerban, virágos polóban és lila kardigánban. A szeme zöld volt, valószínűleg. Nem tudom, nem láttam, túl sötét volt.
- A nevem Kauka Kincső. És a suliba tartok.
-Tényleg? Hova jársz?
-Ha elmondom hülyének fogsz nézni.
-Ugyan dehogy! Na mond már!
-Jó. A Monster Schoolba járok.
-Miért néznélek hülyének? Én is oda járok.
-Tényleg? Én 10. C-s vagyok és te?
-Én is tizedikes vagyok. Csak én A-s. Ebben az évben jöttem.
-A-s vagy és ebben az évben jöttél? Azt hogy?
-Ezt hogy érted?
-Az A-ba nem szoktak felvenni újakat 10ben vagy az fölött.
-He?
-Biztos valami van a családoddal, és azért.
-Akkor azért.
-Szóval tényleg a családoddal van valami.
-Igen a nagyszüleim Kristopher és Margaret Morgan.
-Te..te...te...huh
-Mi az Kincső?
-Semmi csak a tizenegyedikesek róluk tanulnak.
-Óh azt hallottam.
-Kitől?
-D-sektől.
-Tiffany Brent, Fru Kalmer és Dorothi Little?
-Igen de honnan tudod?
-Tiffany unokatesója vámpír. Az osztálytársam. Ő mindenről tud amit Tiffany csinál.
-Akkor arról is tudott, hogy az unokatesója másokkal szórakozik amikor van pasija?
-Igen tudott.
-Szegény Niall. Tiffany csak az orránál fogva vezette szegény, szerencsétlen fiút.
-Ez úgy hangzott, mintha bejönne neked.-közben beértünk a suliba. Így is még volt vagy negyed óra a becsöngőig.
-Hát ami azt illeti, tetszik.
-Jujj én megmondtam. És tudja?
-Nem és nem is szeretném elmondani.
-Te tudod. Én most megyek, mivel a nyolcadikon lesz órám. Szia Lili!
-Szia Kincső!-még nem is említettem. Az iskola tizenegyemeletes. Két emeletet hagytak külön a tornateremnek. Maga a tornaterem hatalmas.  Egyszerre lehet ott három osztálynak is órája.
Én is siettem, bár nekem a folyosó végén van órám. Azért mégis. Nem szeretek elkésni irodalomról, főleg, hogy Mr. Gremar tanítja. Az a tanár rühell engem. Bár nem csodálkozok, hisz egyszer elsütöttem egy Shakespire-es viccet ami neki nem nagyon tetszett és átváltoztatott macskává. Hmm, mindegy. Megérdemeltem. Igaz, hogy azt a viccet még Louis mesélte míg mielőtt elmentek volna. Az a tanár nem érti a viccet.
A terembe belépve megláttam egy ismerőst, aki nem ide tartozik.
-Annie hát te?
-Szia Lili. Képzeld, egy próbanap erejéig A-s leszek.
-Próbanap. Hallottam már róla. Az nem a kilencedikeseknél van?
-Általában igen. De most a tizedikeseknél van. Én kerültem az A-ba. A D-be egy B-s fiú került. Jarod Towell. A B-be meg egy C-s lány, Kauka Kincső. A C-be meg Vivian Sec.
-Kincső? Szegény! Egyedüli vámpírként a farkasok között. Várj! Vivian ment a C-be? Nincs itt?
-Nincs. Én ülök majd a helyére. Mondd, hogy normális alak mellé kell ülnöm!
-Én normálisnak számítok?
-Igen. Nagyjából.
-Az jó. Mellettem ülsz.
-Jaj de jó! A többiek úgysem szívlelnek túlzottan.
-Valakinek nincs is szíve. -vettem poénra, mire a mellettem álló szőke lány nevetni kezdett.
-Jön Gremar!-kiáltotta az ajtóban álló Zol. Agyas gyerek. Ahhoz képest, hogy farkas és nem ismeri a szappant. Fújj
-Futás, mindenki a helyére!-folytatta Ben. Ő szintén farkas, és ha hiszitek, ha nem. A D-s Dorothi Little IKERTESÓJA. Egyáltalán nem hasonlítanak egymásra. Sem kívülről, sem belülről. Ben haja természetes szőke, míg Dorothié alapból KÉK. Igaz, hogy barnára festi, de látszódik. A viselkedésük is teljesen más. Dorothi bunkó, de Tiffany teszi ilyenné. Ben meg kedves. Thomassal nagyon jól ki jönnek.
-Osztály vigyázz!-közben a tanár is beért-Ó, Ms.Carter. Maga került az A-ba?
-Igen én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése