2014. szeptember 8., hétfő

27. Otthon, édes London!

Ne kérdezzetek semmit...

Hajnalban értünk haza. Péntek van és tegnap jöttek hozzám a fiúk. Klassz. Eleanor még fent volt. Kihalásztam a kulcsaimat a zsebemből és kinyitottam az ajtót Jessie előtt.
-Eleanor?
-Nappali.
-Szia El. Ő itt Jessie Wolften. Őt is bezárták a tanács tagjai.
-Louis mesélte.
-Maradhatna nálunk? Nincs hova mennie.
-Persze. Hogy jutottatok ide?
-Elindultunk Pisából. Jessie olasz tudása segített minket a francia határhoz. Ott kicsit füllentettem, hogy átjuthassunk. Le Muyban találkoztunk egy lánnyal, Marievel, ő segített nekünk eljutni Calaisba. Onnan átfutottunk Angliába és most itt vagyunk. Mi van a srácokkal?
-Skócia.
-Király.
-A szöszi mesélte mi volt a tárgyalásuk után. Gratulálok Lili!
-Köszi!
-Felnőtt az én pici Lilim!
-Nem vagyok a tiéd. Niallé vagyok!-vigyorogtam, mint egy idióta-Kincsőékkel mi van?
-Voltak itt tegnap, hogy miért mentél el a suliból. Azt mondtam, hogy fontos dolgotok volt.
-Köszönöm. Te pedig ma velem alszol!-fordultam Jessie felé.
-Ahogy óhajtod!
-Idétlen!
-De ezért szeretsz!
-Senki mást! Csak téged és Niallt.
-Jaj te! Tiszta Júlia!
-Na nem! Ők a végén meghalnak! Mi nem fogunk meghalni.
-Egyszer úgyis meghaltok.
-Igaz. Tá-dáá! Az én birodalmam!
-Cuki.
-A te szobád is cuki.
-Biztos. Kíváncsi vagy milyen képességeik vannak a vámpíroknak?
-Légyszi mondd el mind!
-Gondolatolvasás, repülés, láthatatlanná válás, jövőbe látás. Akkor még? Állat nyelven beszélés, álomnézés, mások irányítása, átváltozás valamilyen állattá, gondolattal kínzás, környezetre hatásos érzelmek, szemmel gyilkolás, hazugság felismerés, mentális pajzs, érzelmek manipulálása, áramütés, fizikális pajzs, illúziókeltés, teleportálás pár ugrással. Ennyi jut eszembe.
-Jó sok létezik.
-Hát igen.
-A tied mi?
-Fizikális pajzs és a áramütés.
-És ezek mit jelentenek?
-Fizikális pajzs. Ha meg akarsz támadni és közel jössz hozzám, azt is elfelejted,hogy miért is indultál el.
-Klassz. És a másik?
-Az olyan, mintha megrázna a 220.
-Az szép. És mikor használod?
-Ha valaki felidegesít és hozzáérek megrázza az áram.
-Inkább nem idegesítelek fel!
-Jobban jársz EgóManó! Ezt mondd a barátaidnak is!
-Miért?
-Mert én is oda fogok járni ahova te.
-Milyen osztályba mész? A? B? C? D?
-Valamiért az A-ba szeretnék.
-Juj, én A-s vagyok!-kezdtem el tapsikolni és ülve táncolni. Hála az ülőtáncomnak leestem az ágyról-Nem röhög! Inkább segít! Eszembe jutott valami!
-Mi?
-Milyen lények vannak még a vámpírokon, farkasokon, szellemeken, zombikon és varázslókon kívül?
-Öhm? Angyalok. Sötétek és világosak. Lidérecek, múmiák, tündérek, manók, orkok, tündék, ördögök na meg persze az emberek. Ennyi.
-Ork? Az nem csak mese?-nevettem, de megint leestem az ágyról-Nem röhög! Inkább segít!
- Oké-oké! Megmutatod a szobám?
-Persze. Gyere!
Elindultam a kis folyosón, majd a szobámtól számított második ajtót kinyitottam.
-Tá-dáá!
-Édi.











-Akkor jó! Elmegyünk vadászni?
-Felőlem.
-Eleanor elmentünk vadászni!
-Menjetek csak!
-Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése