2014. szeptember 8., hétfő

28. Egy időre minden normális

Rövid rész és ne kérdezzetek semmit...

Hamar visszaértünk a vadászatról, ugyanis vadőrök járják London erdőit. Nem volt kedvünk megint magyarázkodni, hogy mit keresünk mi péntek délelőtt 9 órakor egy erdőben.
-Ilyen gyorsan vissza is értetek?
-Tele van az erdő vadőrökkel.-válaszolta Jessie.
-Már értem. Tudtatok enni?
-Nem nagyon.
-Van még pár tasak vér szerdáról.-mosolygott ránk.
-Én rókát kérek!
-Akkor szolgáld ki magad!
-Nekem mindegy.
-Na gyere te kis aranyos!
-Ez nem ér!
-Minden ér, ami fair!
-A francba!
Am' mi van Louissal? Érted. Te és Louis. Láttam, hogy néztek egymásra.
-Semmi. Na jó! Elhívott randizni. Jaj, de várom!
-Bejön neked Louis?-Jess.
-Láttad már Louist Jessie?
-Még nem.
-Akkor jó! Ő az enyém! Csakis az enyém!
-Meg több millió lányé a világon. Tudjuk Eleanor.
-Köszönöm szépen Lili! Most nem kapsz vacsorát.
-Nem szóltam! Kérek rókát! Vagy bambit. Vagy húsvéti nyuszit.
-Na gyertek ti nagy csecsemők!
-Hey!-szólaltunk fel egyszerre.
-Na nyugi van! Csak vicceltem!
-Éhes vagyok!-kivettem a hűtőből három tasak vért. Egy rókát, meg két bambit. Leültem az asztalhoz és szürcsölgetni kezdtem. A gondolataim kezdtek elkalandozni, az éppen Skóciában tartózkodó barátom felé.
-Eleanor? Ennek mi baja van?-rázott vissza Jessica a valóságba.
-Héé! Most visszaráztatok a valóságba!
"-Vajon, hogy van az én gyönyörűm?"-hallottam meg Niall csilingelő gondolatait.
"-Te is hiányzol nekem nagyokos!"-gondoltam vissza, ha egyáltalán létezik ilyen kifejezés.
"-Lili? Ezt hogy?"
"-Én vagyok a kiválasztott, emlékszel."
"-Ja tényleg! Mizujs veled és Jessievel?"
"-Épp Wickfordban szürcsölgetünk vért, az asztalnál ülve, Elinél."
"-Wickfordban? Megszöktetek?"
"-Igen, de légyszi haladjatok vissza! Nagyon hiányzol!"
"-Te is nekem! Sietünk! Ígérem. Szeretlek Lili! Szia!
"-Én is Niall. Szia!"-jólesően sóhajtottam egyet.
-Megvan a következő képességem.
-Tényleg? Mi?
-A gondolataimban tudok másokkal beszélni.
-Telepátia.
-Az mit jelent?-Jess
-A telepátia az a folyamat, melynél fogva egy egyén gondolatait vagy érzéseit egy másik egyénre képes átvinni anélkül, hogy a két személy egymással bárminemű, az érzékszervek által létesített összeköttetésben lenne.
-Ahan. Így már értem.
-Menjetek fel pihenni!
-Rendben. Már megyünk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése