2014. szeptember 8., hétfő

30. Pont, mint a suliban

-Az egész úgy volt, hogy a bál után ez az ökör megkérte Zaynt, hogy legyen veled köcsög és ő hallgatott is a szőkére.-nézett szúrósan a két jómadárra-Na szóval, amikor az erdőben találkoztunk, mert vadásztunk, akkor Zayn ugye hazarohant, Niall meg leskelődött. És látta, hogy Nathaniellel, Lexi pasijával ölelkezel...
-VOLT pasijával. Szakítottak.-szóltam közbe.
-Akkor VOLT pasijával ölelkezel, és erre az okoska bepukkadt és elmentünk a vámpírtanácshoz, akik elmondták mi van, majd ugye elmentünk hozzád a suliba, majd téged elvitték. Na igen ez vicces sztori.-nevette el magát.
-Ha neked az vicces, hogy engem elraboltak, akkor te beteg vagy Styles.-nyugtáztam le ennyivel.
-Bocs, de tényleg vicces volt.-röhögött tovább és nem bírta folytatni. Louis arrébb lökte barátját és ő vette át a szót.
-Addig minden tiszta, hogy Elsta megmarta Niallt, téged pedig Davon megcsapolt?
-Megcsapolt?-kérdeztem vissza furán.
-Tudod, amikor kiszívja a véred.-magyarázta el, nem mintha nem tudnám mit jelent.
-Louis! Tudom mit jelent! De annak is vannak fokozatai. Nem?
-Mikre nem jó az iskola!-szólt közbe valahonnan Jessie, de rájöttem mindvégig mögöttem állt.
-Ja, hogy te itt vagy!-fordultam hátra és megöleltem bamba barátnőmet.
-Jess.-Niall biccentett a fejével, hogy beszélne Jessievel. Nem tartottam jó ötletnek, hisz Niall és Jessie jártak. Ki tudja! Valamelyikőjük érezhet még valamit a másik iránt. Jessie Niall után bement a házba és egy jó darabig ki sem jönnek majd. Minden figyelmemet Louisra összpontosítottam, ha már a pasim lelépett. Ez még mindig olyan furcsa. Van pasim. Hehe.
-Bocs, hol tartottunk?-észre sem vettem, hogy mindenki engem bámul. Ez olyan ciki.
-Vérszívás fokozatai.-lépett mellém Liam.
-Ja igen.-bólintottam egyetértően.
-Az első fokozat a marás, amit Elsta művelt. Akkor csak épphogy egy csepp vért kóstol meg az illető.
-Igen és ezt utálom!-tettem keresztbe a kezeimet. Gyűlölöm ha valaki megmar engem vagy a körülöttem lévőket. Akkor nem folyik vér, csak az illata érződik, ami olykor-olykor rabul ejt.
-A második a harapás.
-A vér folyik és nem lehet elapasztani. A legtöbben egy harapás miatt halnak meg, nem azért, mert kiszívják a vérüket.-magyarázta Zayn.
-Igen, mert a vér szaga messziről érezhető. És ha nem vagy elég erős a farkasok, jobb esetben a vámpírok ölnek meg.
-Pontosan Lili.-nézett rám büszkén Liam, mire én csak egy "ezt még akkor vettük, mikor ti még suliba jártatok, te ökör" pillantással elintéztem.
-A harmadik a szívás.-számolta az ujjain Harry.
-Valaki megmar és szívni kezdi a véred. Borzalmas érzés.
-Te ezt honnan tudod?-néztek rám furcsán.
-A bál után bevezették a véradót. Aki oda akar járni, évente le kell adnia egy bizonyos vérmennyiséget. Az orvosiban megcsinálják ingyen és bérmentve. Úgy még jobb is, mintha saját magad csinálnád.
-Jujj! Én vissza nem megyek oda!-tette fel Harry a kezeit.
-Neked nem is kell, te vadbarom.-sziszegtem.
-A negyedik a csapolás.-tért vissza Jessie Niall nélkül. Vajon miről beszéltek?
-Arról csak jövőre tanultunk volna.-rázta Louis a fejét. Összeszűkített szemeivel pedig egy kínai démonra, bizonyos Satharielre hasonlított.
-Én tudok róla pár dolgot.-jelentkezett Eleanor.
-Mit?
-Hát. Ha megcsapolnak egy embert, meghal, de ha egy vámpírt csapolnak meg....akkor annak az illetőnek meg vannak számlálva a napjai.
-Az lehetetlen.-suttogta Liam. Mintha nem fogná fel mit is mondott El. Mondjuk én sem fogtam fel teljesen. Meg vannak számlálva a napjaim? Megfogok halni?! Nem! Nem és nem! Csak most lett minden rendben és ezt rögtön elrontják?! Jó Lili, nyugodj le!
-Mennyi ideje van Lilinek?
-Nem tudom Louis.-ölelte át barátját nagynéném. Várjunk csak?! Apu, Greg Morgan. Neki van egy testvére, Rosalina. Akkor Eleanor nem is a nagynéném!!! Hanem az unokatesóm. Oké, és ez csak most esett le.
-Jess! Hol van Niall?-fordultam az említett felé. Kezdtem aggódni.
-Lelépett.
-Mi? De miért?-vágtam
-Mert hülye.-ezzel bevágtatott a házba.
-Ez nekem nem tetszik.-rázta a fejét Zayn.
-Nekem se.-értett egyet Hazza.
-Valami itt nagyon nem oké.-Liam odajött hozzám és átölelt.
-Felhívjam?
-Légyszi!-néztem rá nagy szemekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése