2014. szeptember 8., hétfő

29. Skócia

*Niall sz.sz*
Kivirulva sétáltam a fiúk után Skócia utcáin.
-Mi történt veled hősszerelmes?-kérdezte röhögve Harry.
-Liliék megszöktek és Wickfordban vannak.
-Juj az jó! Attól még meg kell keresnünk azt az átkozott denevért.
-Nyugi Liam! Igen meg kell találnunk, különben újra visszakerülnek.
-Tudom Zayn, tudom. Egyáltalán hogy néz ki? Tudja valaki?-érdeklődve fordultak felém.
-Én tudom. Am most hol vagyunk? Louis?
-Mindjárt! Ő? Fogalmam sincs.
-Azt gondoltam! Még szerencse, hogy ismerem Skócia minden városát.
-Jaj Hazza! Nagy az Egód!
-Kuss má' Horan! Inkább a csajoddal foglalkozz!
-Örömmel!
-Jó, ez most nem érdekel. Hogy néznek ki a denevérek amiket keresünk?
-Hát szépen.
-Kösz nagy segítség vagy! De komolyan hogy néznek ki?
-Úgy mint a többi denevér, csak egy kicsit másabbak.
-Tudod Niall te más vagy mint mi. Te eleve ebbe az életbe születtél, ezért te sokkal többet tudsz. Mi ehhez hülyék vagyunk! Elmondod normálisan?-kezdett fel menni a pumpa Harryben. Megértem, itt élvezem az életemet már a kezdetek óta, ők meg csak most tanulják türtőztetni magukat, meg minden más.... Segítenem kell nekik, még akkor is ha a segítségemet nem akarják elfogadni.
-Ha meglátom őket, szólni fogok. Nem tudom elmondani a kinézetét.-tovább indultunk. Jó pár városnyira a Lilivel való beszélgetésünktől megláttam a két denevért a barlang falán, ami mellett elhaladtunk.
-Srácok!-suttogtam- Ott vannak. Csak csendben, el ne ijesszük őket!-Liam odabotorkált és megfogta az egyiket.
-Ez halott.
-Mi? Halott?
-Vérszopók a farkasok területén? Mily' meglepő!-jött elő egy lány, egy közeli bokorból.
-Ki vagy te és honnan tudod, hogy vámpírok vagyunk?
-Melissa Asper személyesen. Ti pedig Harry, a kis térkép búvár. Liam a nagyszívű-nincs szívű vámpír. Louis a kisgyerek. Zayn a szeszélyes és lám, lám, lám! Niall Horan személyesen! Neked nem a kiválasztottal kéne lenned?
-Honnan tudok kik vagyunk?-Liam.
-Kérlek! Csak nem gondoltátok, hogy a farkasoknak nincs felső osztálya?
-Szóval te egy fajta tanács tagja vagy?-összegezte bölcsen Louis.
-Méghozzá a farkasoké. Ti viszont most velem jöttök!
-Miért mennénk?
-Nem akartok? Azt is megoldhatjuk. Deren, Zack, Colin, Dylan! Ide!-a semmiből megjelent négy fickó és lefogtak minket. Sokkal erősebbek voltak nálunk. Elráncigáltak minket valahova, ott egy vámpírbiztos zárkába dugtak minket.
-Ez nem tiszta. Mit akarnak tőlünk? Egyáltalán honnan tudnak ennyi mindent rólunk?
-Tuti, hogy Elsta keze van a dologban. Louis nyugi!
-Kösz Payne!
-Innen hogy jutunk ki?-kérdezte Harry.
-Niall szólhatna Lilinek, aki teleportálhatna ide és ki vihetne bennünket.-ötletelt Louis.
-Ez nem is olyan rossz ötlet!-gondolatban próbáltam szólni Lilinek, ami
 sikerült is.
"-LILI! Segítened kell!!"
"-Úristen Niall mi történt?"-hallottam meg aggodó hangját.
"-Farkastanács. Elhurcoltak minket és egy vámpírbiztos zárkába dugtak."
"-É-és én hogy is segíthetnék?"
"-Könyörögve kérlek! Tudsz teleportálni?"
"-Nem. De várj! Lehet tudok."-amint ezt kimondta megjelent egy fehér porfelhő a cella közepén, aztán egy mosolygós Lili a nyakamba ugrott. Eltoltam magamtól és megcsókoltam. Málna ízű szájfénye van. Finom!
-Szóval tudsz teleportálni. És ki is tudsz minket vinni innen?
-Lehet. Megpróbálom. Viszont egyszerre kéne titeket elvinnem innen. Akkor nem nagyon vesznek észre.
-Oké.-megfogtuk Liammel a két kis kezét. Harry és Zayn a két lábát, Louis meg átölelte. Pár perccel később már Liliék Wickford-i háza udvarán voltunk. Nagyon megörültünk ennek. Lilit felkaptam, megpörgettem a levegőben, majd leraktam és megcsókoltam. Sokkal készségesebben válaszolt csókomra, mint a legelsőre. Eleanor rohant ki a házból és Louis nyakába ugrott. Lou megcsókolta Eleanort, aki meglepődött, de visszacsókolt.
-Mi történt?-súgtam Lilinek.
-Nem tudom!-súgta vissza. 

*Lili sz.sz.*

-Mi történt?-súgta Niall.
-Nem tudom!-súgtam vissza.
-Az történt, hogy ők együtt vannak.-csatlakozott hozzánk Liam.
-Az a bárgyú mosoly mindent elárul.-állt mellém Zayn.
-Várj! Zayn te nem is...?
-Minden miatta volt.-mutatott Niallre.
-He?
-Elmesélem.-lépett elő Harry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése